آغاز پویش "همه حاضر" با هدف تأمین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان تحت پوشش سازمان بهزیستی

رئیس مرکز مشارکتهای مردمی و توسعه ظرفیتهای اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور از آغاز به کار پویش "همه حاضر " با هدف تأمین لوازم‌التحریر دانش‌آموزان سازمان بهزیستی کشور خبر داد.

به گزارش روابط گزارش روابط عمومی و امور بین الملل ، سید محمدجواد حسینی رئیس مرکز مشارکتهای مردمی و توسعه ظرفیتهای اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: پویش «همه حاضر» از تاریخ ۲۱ شهریور لغایت ۱۵ مهرماه با هدف تأمین لوازم التحریر دانش آموزان تحت پوشش آغاز بکار کرده است .

وی گفت : ما در این پویش به دنبال تأمین مایحتاج دانش آموزان جامعه هدف تحت پوشش سازمان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید هستیم و تمام تلاش خود را برای حضور حداکثری این عزیزان در مدارس انجام خواهیم داد.

حسینی ادامه داد: یکی از اهداف سازمان بهزیستی حمایت از دانش آموزان تحت پوشش و تهیه ملزومات مورد نیاز دانش آموزان است و این سازمان همچون سال های گذشته آمادگی خود را برای دریافت کمک‌های مردمی هموطنان و رساندن آن به دست نیازمند واقعی اعلام می‌دارد.

رئیس مرکز مشارکتهای مردمی و توسعه ظرفیتهای اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور  در خصوص شیوه مشارکت مردم در این پویش نیز گفت: مردم شریف کشورمان می توانند با شماره گیری کد دستوری #۱۲۳* و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵ به نام هدایای خاص مشارکت‌های مردمی نزد بانک مرکزی  و یا از طریق درگاه اینترنتی mosharekat.behzisti.ir  دراین پویش شرکت کنند.

کد خبر 117081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =